تبلیغات

چه کنیم تا سرما نخوریم؟

هرچه فیبر موجوددر رژیم غذایی بیشتر باشد، احتمال سرماخوردگی کمترخواهد بود.

به گزارش صبحانه، خبرگزاری دیلی میل منتشر کرده طی تحقیقات بدست امده از دانشگاه مونش استرالیا مقدار زیاد فیبر موجود در موا غذایی باعث تقویت دستگاه ایمنی میشود و این مسئله به واکسیناسیون ودرمان کمک خواهد کرد.

تحقیقات نشان داده خوردن موادغذایی مانندجو، تمشک وبرنج قهوه ای میتواند سیستم ایمنی بدن را در برابر ویروس ها قوی کند. یکی دیگر از فواید استفاده از فیبر، کاهش احتمال ابتلا به دیابت وبیماری های قلبی است.

مقدار فیبر موجود درغذا باعث کاهش اثرات آسم و آلرژی نیزمیشود.

منبع:میزان

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات

جدیدترین اخبار